close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך צאט GPT יכול לעזור לנו בעבודת הקידום השוטפת?

מערכת שורשיט אדר ב, תשפד29/03/2024

מנוע החיפוש של גוגל לא רוצה להביא לגולש אתר עם מידע רלוונטי אשר הוקם לפני עשר שנים ומאז לא נעשה בו דבר. חשוב מאוד כל הזמן להישאר עם יד על הדופק ולהזין באתר תכנים נוספי

תגיות:
אנחנו חיים בעידן אחר מזה שבו חיו ההורים שלנו. אם כל מה שנדרש מהם היה ללמוד טוב ולמצוא עבודה יציבה ובטוחה, הרי שהיום המציאות שונה לחלוטין. היום לא רק שהעולם מלא בהזדמנויות חדשות, אלא גם אנחנו מחפשים פתאום דברים קצת אחרים. לכן, כאשר אנחנו מדברים על קידום ברשת, אנחנו לא מדברים על מידע אזוטרי הרלוונטי לאנשים בודדים. אלא, אנחנו מדברים על טכניקה שתאפשר לכם, בתור בעלי עסקים, להגיע לעוד ועוד לקוחות. במאמר הבא נדבר על קידום אתרים. נסביר למה חשוב לבנות אתר, איך מקדמים את האתר בצורה אורגנית ואיך אנחנו יכולים להשתמש בכלים מתקדמים כדי להפוך את העבודה שלנו יעילה
יותר וטובה. אז בואו נתחיל עכשיו.

למה כל כך חשוב לבנות אתר ולעבוד איתו נכון?
אנחנו יודעים כי היום, אנחנו כמו גם הלקוחות שלנו, צורכים מידע ושירותים בעיקר דרך הרשת. אם בעבר, כדי למצוא דירה למשל, היינו צריכים לחפש בין המודעות בעיתון. היום אנחנו כבר פותחים את האתר הנבחר ומחפשים דרכו. הכלל הזה נכון בכל תחום. לכן, אם בעבר בעלי עסקים התמקדו בשיווק שירותים וכדומה לקבוצה קטנה יחסית של לקוחות פוטנציאלים. כאלו שנמצאים באותו איזור גיאוגרפי וכדומה. הרי שהיום המציאות שונה לחלוטין. היום, מצד אחד בעלי עסקים יכולים להגיע לקהל די גדול של לקוחות פוטנציאלים. מהצד השני, הרי שהחשיפה נעשית דרך הרשת. כלומר, עליו להתחרות עם עוד בעלי עסקים כמותו, אשר רוצים לתפוס את תשומת הלב של אותם לקוחות. העניין הוא שבמלחמה הזו כלי הנשק שיש לנו הוא העבודה עם האלגוריתם של גוגל. האלגוריתם הוא זה שמשפיע על רשימת האתרים אשר תופיע לכל גולש לאחר שהקליד מילות חיפוש מסוימות בגוגל. האופן בו האלגוריתם יסדר את תוצאות החיפוש, ישפיע על כמות הלקוחות שתיכנס לאתר שלנו בסופו של דבר. כדי להבין איך עושים את זה, המשיכו לקרוא.

כמה מילים על קידום אורגני
בקצרה נגיד כי קידום אורגני, בניגוד לקידום ממומן. הוא תהליך בו אנחנו עושים לאתר אופטימיזציה כדי להרים אותו גבוה ברשימות החיפוש של משתמשים רבים ככל הניתן, כל זה בלי לשלם לגוגל כמו במקרה של קידום ממומן. כדי לעשות את זה אנחנו צריכים להבין איך האלגוריתם עובד. הוא בוחן האם אתר מסוים רלוונטי למשתמש בהתחשב בכמה סעיפים:

האם הוא רלוונטי: כלומר, האם מופיעות בו מילות חיפוש ומידע אשר יכול להיות רלוונטי לחיפוש של אותו גולש. זכרו את הסעיף הזה, כי אנחנו נחזור אליו בהמשך.

כמה זמן גולשים קודמים בילו באתר: לצורך העניין, אם האתר שלנו תקוע כל הזמן, מעוצב באופן לא מושך וכן הלאה. הרי שבאופן טבעי, אנחנו נראה כי האתר הופך פחות פופולארי בעיני מנוע החיפוש, כיוון שגולשים רבים עוזבים אותו במהירות. לעומת זאת, אם נשקיע בעיצוב ובתוכן המופיע באתר, במהירות הגלישה וכדומה, נשפר את הסיכויים לקידום אורגני איכותי.

האם הוא מתעדכן כל הזמן: מנוע החיפוש של גוגל לא רוצה להביא לגולש אתר עם מידע רלוונטי אשר הוקם לפני עשר שנים ומאז לא נעשה בו דבר. חשוב מאוד כל הזמן להישאר עם יד על הדופק ולהזין באתר תכנים נוספים.

שימוש בתכנים עבור קידום אורגני
כיוון שאנחנו רוצים להפוך את האתר רלוונטי, מלא במילים בהם השתמשו הגולשים בתהליך החיפוש, אנחנו צריכים להוסיף כל הזמן תכנים לאתר, כמו שכבר אמרנו קודם לכן. עבודה עם צ'אט GPT יכול לעזור לנו בכמה מובנים במישור הזה. קודם כל, זכרו כי כאשר אתם כותבים מאמר לאתר ואתם מחפשים מידע, אתם יכולים לשאול שאלות הנוגעות לנושא המאמר את הצאט.

אותו מנגנון של צאט GPT ישלוף לכם מידע המבוסס על מידע קודם המופיע ברשת. כלומר, אתם יכולים להישען על מידע אותו אספו אחרים והתברר כרלוונטי. כיוון שהאלגוריתם עצמו שאב אותו מאתרים אחרים מתוך הנחה כי מדובר על מידע רלוונטי. בנוסף, תוכלו להתחקות אחר המילים המופיעות בתשובה של צאט GPT ומכאן גם להניח כי אותן מילים מופיעות בשאלות החיפוש של גולשים נוספים. הטמעה של אותם תכנים באתר שלכם יכולה לשפר את הקידום האורגני של האתר במידה משמעותית. אמנם, תדרשו לנסח את המאמר מחדש, במילים שלכם. עם זאת, הרי שמדובר על פטנט פשוט יחסית וכזה שיכול לחסוך לכם זמן וגם להביא לתוצאות מצויינות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה